ePUAP w Matei

Aby ułatwić Państwu kontakt z naszą szkołą, umożliwiamy dostarczanie dokumentów za pośrednictwem ePUAP.

Aby móc korzystać z ePUAP, musicie Państwo posiadać bezpłatny profil zaufany lub e-dowód, który umożliwi Państwu zalogowanie do systemu ePUAP. Dokumenty podpisane przez Państwa elektronicznie i wysłane za pośrednictwem ePUAP mają taką samą wagę jak dokumenty dostarczone szkole w formie papierowej. Jeżeli w toku sprawy będą wymagane dodatkowe informacje, cała korespondencja będzie również prowadzona za pośrednictwem ePUAP, aż do zakończenia sprawy.

Dzięki obsłudze ePUAP przez naszą szkołę, możecie Państwo zaoszczędzić swój czas i bez wychodzenia z domu dostarczyć do szkoły dokumenty. Zachęcamy do korzystania z tej formy załatwiania spraw.

Załatwianie spraw przez ePUAP

Kliknięcie przycisku “Załatw sprawę przez ePUAP” znajdującego się na tej stronie spowoduje przekierowanie bezpośrednio do strony logowania do ePUAP, a następnie (po poprawnym zalogowaniu), do formularza składania dokumentu. Po otwarciu wniosku należy w pierwszej kolejności wyszukać naszą szkołę, wpisując w polu wyszukiwania nazwę szkoły, np. II liceum Jana Matejki (wielkość liter nie ma znaczenia) – ePUAP zasugeruje wybór w trakcie pisania.

Po wybraniu jednostki należy uzupełnić pozostałe pola. Na dole formularza jest możliwość dodania pisma jako załącznika.
Po uzupełnieniu odpowiednich pól należy kliknąć przycisk “Dalej”.

W kolejnym oknie wyświetli się podgląd przygotowanego pisma. Pod podglądem znajdują się dwa przyciski umożliwiające wysyłkę dokumentu z lub bez podpisu. Należy pamiętać, że aby dokument miał moc prawną powinien być podpisany przed wysłaniem. Jest to sytuacja analogiczna jak w przypadku korespondencji drogą tradycyjną – na wnioskach, które składamy w urzędach osobiście, również składamy podpisy.
Podpis odnosi się do całej treści formularza wraz załączonymi do niego plikami.

Skip to content